sâmbătă, 25 decembrie 2010

PAMELA



POVESTE DE CRACIUN - CAINELE CARE SE TARA , APARAT DE CRUCIULITZA DE LA GAT
Acest mesaj l-am primit de la cei doi oameni minunati care au luat-o pe Pamela din strada si prin intermediul Dr. Aurelian a ajuns la mine in adapost.

"Va multumim pentru efortul de a-i da micutei Pamela sansa unei vieti fericite . Am primit cu bucurie mesajul dumneavoastra , chiar daca avem o usoara strangere de inima la gandul unei operatii . Handicapul ei este destul de vechi .
Noi am intalnit-o prima data pe Pamela in august 2009 , pe o strada dintr-un cartier sarac de la periferia Craiovei , numit Drumul Apelor .
Am vazut-o tarandu-se pe strada in urma unei femei si a unui copil , care nu-i dadeau insa nici o atentie .
Am coborat din masina cu gandul ca un catel cu un astfel de handicap ( pe atunci isi tara pur si simplu picioarele ) nu poate trai pe strada si ar fi poate mai intelept sa o ducem la doctor , care sa decida daca e sau nu rezonabil sa traiasca astfel .
Ceea ce ne-a oprit insa a fost faptul ca am observat cand am ajuns langa ea o mica cruciulita rosie de tinichea pe care o avea legata la gat cu o sfoara .
Am decis pur si simplu sa o lasam in paza acelui mic simbol .
Dupa cateva luni in care nu am mai vazut-o am fost sunati de o doamna care locuieste intr-o baraca de santier din acea zona si care o invatase pe Pamela sa vina zilnic la dumneaei pentru o mica portie si care ne-a rugat sa facem ceva pentru ea , ca sa nu-si petreaca iarna pe strada .
Prin intermediul doctorului Stefan Aurelian am aflat de propunerea dumneavostra si ne-am dus imediat sa o luam .
Speriata si chiar agresiva la inceput , Pamela s-a transformat spectaculos in cateva zile.
Povestea ei e una doesebita pentru ca ea nu a fost in grija noastra .
De ea "s-a ocupat" cineva de acolo de sus. Speram sa o ajute si in zilele urmatoare .
Ea ne-a aratat , ca si in alte cazuri pe care le-am intalnit , ca nu intotdeauna ceea ce ni se pare noua "rezonabil" se vede la fel si de acolo .
Craciun fericit , alaturi de cei dragi , cei cu doua si cei cu patru "labute" !

Oana , Oliviu
si colegii din Asociatia Speranta Pentru Animale "

Acum, Pamela este in Franta, prin grija acestor oameni minunati care au adoptat-o, in curand ea va fi operata si poate cruciulita de la gat ii va purta noroc si de aceasta data si va putea fi un catel normal.
Sa tinem pumnii stransi pentru ca aceasta asociatie sa stranga banii necesari pentru operatia Pamelei.
Craciun Fericit si Sfant tuturor

Niciun comentariu: