luni, 6 decembrie 2010

Dorinta


Sfasietor, sfasietor...
Este dureros si sfarsietor sa vezi cateii cu picioarele in noroi care tremura de frig in ploaie sau zapada.
Multi dintre ei stiu sa dea labutza si atunci cand ii prind laba in mana mea, parca nu vrea sa ne mai dezlipim, sa ramanem asa ... o viata.
O viata a lor sau toata viata mea sa stam impreuna, ei sa-mi simta caldura iar eu sa le simt respiratia umeda plina de dragoste.
La fiecare sfarsit de an ,mi-am pus o dorinta, unele s-au indeplinit altele au ramas dorinte.
Anul acesta imi doresc sa nu mai fie cateii cu labutzele in noroi, imi doresc sa fie catei fericiti, toti cateii sa aibe o casa a lor sau macar o cusca cu paie sau o patura care nu ne mai foloseste, fiecare catel sa aibe mancare si ... iubire.
Eu sper ca aceasta dorinta, de la acest sfarsit de an sa se indeplineasca sa nu ramana numai dorinta.

Niciun comentariu: