luni, 29 noiembrie 2010

Maxi




Asa arata acum frumoasa MAXI.










Maxi este norocoasa.
Am citit despre ea pe un forum si m-a impresionat situatia ei disperata.
Am simtit nevoia sa-i acord o mica sansa si asa a ajuns in adapost.
O perioada a fost bine, dar odata cu venirea toamnei, in doua saptamani boala ei, o demodecie grava, a revenit si s-a umplut de rani urate.
Ii crapase pana si pernutele de la picioare si nu mai putea sa stea decat culcata.
Am luat-o acasa, am trata-o, i-am facut bai speciale pentru demodecie.
O imina buna i-a oferit sansa de pleca la o clinica unde este tratata cu multa dragoste si bineinteles cu tratamentul adecvat bolii ei.
Acum Maxi este in Franta, dupa ce se va vindeca, va fi cautata o familie iubitoare pentru ea.
Ma inclin in fata acestor oameni cu suflet

Un comentariu:

Cainii Nostri spunea...

bietul caine .... nascut pt a se chinui ...
mereu ma intreb si ma enervez in acelasi timp - de ce nu gasesc romanii un dram de mila in inima aia a lor sa ofere un locsor si un pic de respect acestor animale ale noastre ?'
daca fiecare casa cu curte ar lua un sufletel din asta din strada , de pe sosele , n am mai avea problema cainilor maidanezi ...
cum de am ajuns noi sa dam caini in alte tari ca sa i scoatem din mizerie ? mie sincer mi e rusine pt noi ca natzie ....e o rushine , efectiv !