joi, 18 noiembrie 2010

Cel mai trist ochi din lume



Cel mai trist ochi din lume,

L-am gasit pe acest nefericit, pe marginea soselei, statea nemiscat, langa el un grup de oameni care munceau la sina unui tren.
N-am oprit masina gandindu-ma ca este cainele acelor oameni. Chiar m-am bucurat crezand ca sta la soare si isi face siesta.
A doua zi am trecut din nou pe acel drum si l-am vazut in aceeasi pozitie, atunci mi-a trecut un fior prin inima si in gand mi-am spus: E MORT. Inca un suflet care ne-a parasit si acum e in cer.
Deoarece eram cu inca 2 persoane in masina, ne grabeam spre alte suflete, cu rusine spun ca n-am oprit. Mi-a inghetat inima de durere, dar n-am oprit.
Nu a trecut mult timp si a venit un localnic sa ma anunte ca a vazut langa sosea un caine care zace si este acolo de o saptamana.
Atunci mi-am data seama ca luputzul are nevoie de ajutor Am plecat repede si l-am luat.
L-am adus in Bucuresti la vaterinar. i s-a extirpat ochiul si a fost operat la labutza din fatza.
Baiatul este de fapt un caine batran, cu urme de lantz la gat. Doctorul a spus ca nu a fost accident de masina, ci a fost batut. Avea rani intepaturi pe picioare pe cao si in burta.
Ochiul era zdrobit, facuse infectie mare, iar laba era rupta si umflata.
Imediat i-am pus mancare si apa, a baut apa timp de 10 minute in conitnuu.
Daca citeste cineva, imi cer scuze ca nu sunt foarte coerenta, sunt oripilata de ceea ce se intampla cu aceste animale.
Oricum mult noroc SUFLET

Niciun comentariu: