luni, 8 noiembrie 2010


LADY

Lady are nevoie de ajutor.
Toata viata ei a fost obligata sa nasca pui, apoi a fost abandonata pe autostrada. Am gasit-o murdata si plina de ciulini.
A cunoscut dragostea mea si eu am cunoscut dragostea ei.
Intr-o zi am primit o veste ca o inima mare vrea sa o adopte si am fost ferocota ca va avea o casa stabila, am crezut eu ca pentru tot restul vietii.
Dar soarta i-a jucat feste din nou frumoasei Lady.
Acum mama ei este bolnava si trebuie sa renunte la ea.
Lady este surda, oarba si foarte atasata de mama ei. Din pacate intre mine si Lady sunt aprox 3000 km, o distanta mare, dar inimile noastre bat una langa alta.
Oare cum pot sa o ajut pe frumoasa Lady?
Sau cine poate ajuta un biet suflet la sfarsit de drum?
Poate o minune sau un om cu suflet mare ii va putea darui dragostea lui in ultima perioada a vietii.
Lady, mama este langa tine orice ar fi.
Daca as avea posibilitate financiara, as trimite bani doamnei pentru a te putea trimite inapoi sa te pot strange in brate si sa-ti pot oferi modersta mea dragoste.

Niciun comentariu: