luni, 8 noiembrie 2010

Vine iarna


Vine iarna si cu mare durere si ingrijorare in suflet o astept.
In iarna trecuta cainii mei au fost acoperiti de 4 metri de zapada, unii au murit inghetati,. i-am gasit cand s-a topit zapada si ghioceii inflorise langa ei. Era un omagiu pentru suflete lor.
Altii au ramas cu sechele. Ranji catelusa salvata de la euthanasie are deja probleme cu un picior, dar inca are puterea sa rada.
Am uitat sa ma bucur de venirea iernii asa cum faceam cand eram copil, atunci asteptam cadouri de la Mos Craciun, acum, mi-a impietrit sufletul numai cand ma gandesc ca vine iarna ... si nu-mi pot privi copii mei cu 4 picioare cum sufera de frig.
La o trecere dintre ani i-am dorit sa stiu cainii pe un loc sigur, numai al lor si minunea s-a implinit, acum imi doresc sa nu mia privesc cei mai tristi ochi din lume, in aceasta iarna imi voi dori ca toti cainii sa fie fericiti, sa aibe mancare si sa le fie cald.
Acum este o toamna blanda si frumosa cu frunze zuginii si vant bland, dar va veni iarna ...

Niciun comentariu: